Els Dinars Cambra són fòrums permanents de debat que la Cambra organitza amb importants personalitats polítiques, empresarials i econòmiques. Se celebren mensualment a la Casa Llotja de Mar, seu de la corporació, i tenen com a objectiu debatre sobre les necessitats, inquietuds i interessos de l’empresariat català.
Els Dinars Cambra s’han consolidat com a fòrums de màxima notorietat i repercussió mediàtica en el context empresarial català. Constitueixen un punt de referència per a la societat civil i empresarial catalana on es debaten aspectes d’actualitat.
El proper Dinar Cambra serà el dijous 9 de setembre de 2010 amb l'Hble. Sr. Artur Mas, president de Convergència i Unió.
El Dia de la Cambra és l’acte corporatiu més emblemàtic de la Cambra, i és el dia que la corporació fa un reconeixement a les empreses per la seva trajectòria, esforç i dedicació.
En aquest acte s'atorga una placa commemorativa a les empreses o entitats que celebren un aniversari emblemàtic, a partir del 50è, de 25 en 25 anys.